»Globoko smo ganjeni nad izrazi naklonjenosti in podpore, ki smo jih prejeli po včerajšnjem obvestilu o zaprtju naše ljubljene knjigarne. Hvala vsem, ki ste nam izrekli sožalje in delili zgodbe.«
»Drugi dejavnik je menjalni tečaj, ki nam ni več naklonjen – prej smo plačevali v ameriških dolarjih. Potem je tu seveda še dvig življenjskih stroškov. Stroški, povezani z delovanjem knjigarne, so postali previsoki.«
»Naši bralci, ki imajo neodvisne knjigarne radi, bi zaprtje občutili kot krivico ... Knjige potešijo našo potrebo po slišanosti, razmisleku, pobegu, zabavi, pa tudi po deljenju in komunikaciji.«
»Iz teh razlogov dajemo pobudo za čimprejšnje ponovno odprtje knjigarn in uvrstitev knjigarn med dejavnosti, ki predstavljajo nujno infrastrukturo za nemoteno delovanje življenja prebivalk in prebivalcev Slovenije.«
»Najprej je bilo občutiti izrazit padec prodaje zaradi zaprtja knjigarn, danes pa lahko rečem, da smo prodajo v knjigarnah v celoti nadomestili s spletno prodajo.«
»Imamo izjemno ekipo, ki zagotavlja vodilne storitve in vrhunsko operativno učinkovitost. Naša prednostna naloga je, da jih v tem obdobju podpremo in jim pomagamo najti nove zaposlitvene priložnosti v letalski industriji.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju